.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارنظر پورمحمدي درباره جابجايي خود

وزير كشور با بيان اين كه معتقد است هر چه كشور بيشتر آرامش داشته باشد به نفع جامعه است و بايد از تنش‌ها كاست، گفت: درباره‌ي تغييرات وزرا، داوري نكنيم؛ اگر نياز شد در اين رابطه و علل آن به وقت خود صحبت كنيم.
به گزارش شمال نيوز و به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي كه در حاشيه همايش مهاجرت با خبرنگاران ايسنا و ايرنا، گفت‌وگو مي‌كرد، افزود: من هيچ‌وقت دوست نداشتم و دوست ندارم بر تشنج بيفزايم. معتقدم مردم آن‌قدر مشكلات دارند كه ما نبايد بر مشكلات آن‌ها با اين حرف‌ها بيفزاييم.

وي گفت: تا حضور و توفيق خدمت داريم تلاش مي‌كنيم به بهترين شكل انجام وظيفه كنيم و اگر نياز شد سنگر را تغيير مي‌دهيم.

پورمحمدي هم‌چنين گفت: اميدوارم در جاي جديد هم بتوانيم اين روحيه را با قوت و قدرت حفظ كنيم؛ اگر در اين رابطه نياز به اطلاع‌رساني شد در شرايطي كه با كمترين تبعات و تنش باشد، اطلاع‌رساني مي‌كنيم و آن وقت هم كار و وظيفه خود را انجام مي‌دهيم.

وي تصريح كرد: در مجموع فكر مي‌كنم الان زود است.

وزيركشور در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه شنيده شده شما پس از مرحله‌ي دوم انتخابات قرار است به وزارت اطلاعات برويد و آقاي اژه‌اي به وزارت دادگستري منتقل شود، گفت: من چنين چيزي را نشنيده‌ام و بعيد هم مي‌دانم.

پورمحمدي در پاسخ به اين پرسش كه مقصد بعدي شما كجاست؟ نيز گفت: بگذاريد در اين وضعيتي كه هستيم فعلا كارمان را انجام دهيم، براي توضيح دادن زمان زيادي داريم؛ بگذاريد هر چيز در وقت خود باشد.

وزير كشور هم‌چنين در پاسخ به اين پرسش كه زمان اعلام نتايج انتخابات كي خواهد بود؟ گفت: زمان زيادي نياز نخواهد داشت، اميدواريم نتايج كل كشور و تهران را ظرف دو روز اعلام كنيم.

وي با بيان اين كه براي انتخابات كارهاي خوبي انجام شده، افزود: مقدمات كار به خوبي فراهم شده، اميدواريم مردم در مرحله‌ي دوم انتخابات قوي‌تر و پرشورتر شركت كنند. 82 كرسي ديگر باقي مانده است كه نمايندگان‌شان بايد مشخص شوند. تبليغات كانديداها نيز شروع شده است. اميدواريم آهنگ تبليغات و اطلاع‌رساني بيشتر شود؛ گرچه فضاي انتخابات و رسانه‌ها مقداري تحت تاثير تحولات و مباحثي كه مطرح شد كمرنگ شد؛ اما اميدواريم مردم ما با آگاهي تحت تاثير اين مباحث قرار نگيرند و وظيفه و رسالت خود را به خوبي انجام دهند.

همچنين وزير كشور در پاسخ به اين پرسش كه آيا تا زمان برگزاري مرحله‌ي دوم انتخابات در وزارت كشور خواهيد بود، گفت: چه عجله‌اي داريد! ان‌شاءالله انتخابات به خوبي برگزار مي‌شود.
وي همچنين در ارتباط با بررسي صحت انتخابات در حوزه‌هاي انتخابيه از سوي شوراي نگهبان گفت: دو – سه حوزه مانده است كه دور دومي نيستند. براي تاييد صحت انتخابات در حوزه‌هاي دور اول نيز شوراي نگهبان تا زمان تشكيل مجلس وقت دارد.



وزير كشور هم‌چنين در پاسخ به پرسشي درباره اظهارات جانشين فرمانده نيروي مقاومت بسيج درباره احياي گشت بسيج از شب تا صبح براي تامين امنيت و ارزيابي‌اش از اين مساله گفت: اين‌ها توافق‌هايي است كه بين بسيج و نيروي انتظامي صورت گرفته و از قبل هم بوده است. چند توافقنامه بين بسيج و نيروي انتظامي بوده است و اين هم در راستاي همان تعاملات در حال انجام است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.